Universitet publik I paverifikuar

Menaxher i zhvillimit të produktit

Shfletoni këtë faqe për të marrë më shumë informacion për këtë profesion.

Paga mesatare mujore 85 000 Lekë
Mundësia e punësimit 72%
Kërkesa e tregut E lartë
Edukimi i nevojshëm Universitet

Përkufizimi i Profesionit: Menaxheri i zhvillimit të produktit luan një rol kyç në krijimin dhe përmirësimin e produkteve të një kompanie. Ai/ajo është përgjegjës për të menaxhuar të gjithë ciklin e jetës së produktit nga ideja fillestare deri tek lansimi në treg.

Përgjegjësitë kryesore përfshijnë:

  • Identifikimi i nevojave të tregut dhe mundësive të reja të biznesit.
  • Zhvillimi i koncepteve të reja të produktit në bashkëpunim me ekipet e marketingut dhe të dizajnit.
  • Hartimi dhe zbatimi i planeve të detajuara të zhvillimit të produktit.
  • Menaxhimi i buxhetit dhe resurseve për projekte të caktuara.
  • Vlerësimi i suksesit të produktit në treg dhe kryerja e ndryshimeve të nevojshme.
  • Bashkëpunimi me ekipet e prodhimit, shitjes dhe marketingut për të siguruar një lansim të suksesshëm.

Kërkesat për këtë pozicion:

  1. Diplomë universitare në fushat e Biznesit, Marketingut, Inxhinierisë, ose fusha të tjera të ngjashme.
  2. Shkathtësi të forta organizative dhe menaxheriale.
  3. Njohuri të thella të tregut dhe të tendencave të tij.
  4. Experiencë pune në zhvillimin e produktit ose në role të ngjashme menaxheriale.
  5. Aftësi të shkëlqyera komunikimi në shkrim dhe flasim.

Aftësitë kryesore:

  • Përballje e mirë me ndryshimet dhe aftësi të larta të përshtatjes.
  • Aftësi për të ndërtuar dhe të drejtuar ekipet e punës.
  • Kreativitet dhe aftësi inovative.
  • Qasje analitike për zgjidhjen e problemeve.
  • Njohuri në përdorimin e mjetit të menaxhimit të projekteve dhe softuerëve relevantë.

Paga: Paga mesatare për një Menaxher të Zhvillimit të Produktit në Shqipëri varion nga 80,000 deri në 150,000 lekë në muaj, varësisht nga përvoja dhe kompania.

Pozicioni i Menaxherit të Zhvillimit të Produktit është thelbësor për suksesin dhe rritjen e një kompanie. Aftësitë e të menaxhuarit, të analizuarit të tregut dhe të inovacionit janë të rëndësishme për të krijuar produkte që plotësojnë dhe kalojnë pritshmëritë e konsumatorëve.


Ku dhe çfarë mund të studioni për këtë profesion? (1 programe studimi)